wtorek, 29 grudnia 2015

Jaka jestem...


Ostatni grudniowy wpis dla Kawy i Nożyczki. 
Bardzo żałuję, że nie byłam od stycznia w projekcie Art Żurnal 2015, miałabym wspaniałe dwanaście prac biograficznych. ( Mam już gotowy notes na 2016 :) )
Dziękuję, jednak za te kilka miesięcy wspólnego tworzenia, zaglądania do wnętrza każdej z kobiet, które chciały coś o sobie powiedzieć, podziwiania ich kunsztu artystycznego.


~ ja ~



(...) Szukam wiatru w polu,
zapomnianych słów,
śladu łez w kąkolu,
przedwczorajszych bzów.
Szukam wiatru w polu,
jak to trwa i trwa,
chociaż oczy bolą,
szukam na niebie dna...
/A.Osiecka/

***
A że Pan Bóg ją stworzył, a szatan opętał, 
Jest więc odtąd na wieki i grzeszna i święta, 
Zdradliwa i wierna, i dobra i zła,
I rozkosz i rozpacz, i uśmiech i łza...
I anioł i demon, i upór i cud,
I szczyt nad chmurami, i przepaść bez dna.
Początek i koniec...
/B.Leśmian/



***

Stukam do nieba
proszę o wiarę
ale nie o taką z płaczem na ramieniu
taką co liczy gwiazdy a nie widzi kury
taką jak motyl na jeden dzień

ale 

zawsze świeżą bo nieskończoną

taką co biegnie jak owca za matką
nie pojmuje ale rozumie
ze słów wybiera najmniejsze 
nie na wszystko ma odpowiedz
i nie przewraca się do góry nogami jeżeli kogoś szlag trafi 
/Ks. J. Twardowski/



2 komentarze:

  1. przepiękny wpis, tło przestudiowałam z detalami - jest cudne
    i Twoje zdjęcie również:)
    dziękuję za udział w zabawie - i zapraszam do dalszej

    OdpowiedzUsuń