wtorek, 1 marca 2016

CALendarz lutowy...


Luty, kolejny miesiąc za mną, 
przedstawia się tak:




Moje przesłanie na luty:

Od jutra będę smutny, od jutra. Dzisiaj jednak będę szczęśliwy: 
do czego służy smutek, do czego? 
Dlatego, że wieje nieprzychylny wiatr? 
Dlaczego mam się dzisiaj martwić o jutro?
 Może jutro będzie wszystko jasne. 
Może jutro zabłyśnie już słońce. 
I nie będzie żadnego powodu do smutku. 
Od jutra będę smutny, od jutra. 
Ale dzisiaj, dzisiaj będę szczęśliwy i powiem do każdego smutnego dnia: 
Od jutra będę smutny. Dzisiaj nie.

(Wiersz napisany przez pewnego żydowskiego chłopca 
w gettcie w 1941 roku)

7 komentarzy:

  1. Niesamowite, ile się mieści na takich malutkich kwadracikach :) Świetne calineczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, świetne, świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile informacji, treści udało Ci się zmieścić na takich malutkich kwadracikach! Genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kwadraciki wyposażone w mnóstwo treści! Bardzo podobają mi się Twoje podpisy i powiedzenia.Bardzo dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak styczniowe mnie zachwyciły, tak i lutowe... Są doskonałe! A cytat o jednym dniu wolnym od życia... Gdybym go znała, powtórzyłabym go w lutym z 200 razy!

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne calineczki, bogate i pełne treści - najbardziej poruszyło mnie podziękowanie za wiadro zimnej wody.... a "łyk cierpienia" wraz ze "szczyptą zachwytu" jest... zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda na to że dużo się działo :) bardzo fajne CALineczki

    OdpowiedzUsuń