wtorek, 6 października 2015

Korzenie...

Najważniejsze jest by gdzieś istniało to, czym się żyło: i zwyczajnie, i rodzinnie. I dom pełen wspomnień. Najważniejsze jest, aby żyć dla powrotu.
/Antoine de Saint Exupery/




Miłość moich dziadków to powrót do Korzeni. Mimo, że czas, w jakim przyszło im egzystować nie rozpieszczał, są dla mnie świadectwem prawdziwego małżeństwa.
Pytania na dziś: Jak zobaczyć dobro w drugim człowieku, jak słuchać drugiego człowieka,
a nie tylko słyszeć, jak nie tracąc ze swojego Ja być My?

Dawno już znam Kawę i Nożyczki wcześniej CollageCaffe, ale dopiero teraz zapragnęłam podzielić się sobą.
Od stycznia trwa już projekt Art Żurnal 2015, ja postanowiłam dołączyć w październiku.



Szykuję się do zadania na wrzesień: pasje, dziś prezentuję: kwiecień~korzenie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz